Mitäköhän sitä tänä kesänä tekisi?
Se olis taas käsillä yksi parhaista vuodenajoista eli kevät! Lumet sulaa, valo lisääntyy ja suun pielet alkavat mennä ylöspäin. EnergiaaLue lisää
Se olis taas käsillä yksi parhaista vuodenajoista eli kevät! Lumet sulaa, valo lisääntyy ja suun pielet alkavat mennä ylöspäin. EnergiaaLue lisää
Aikamatka vuoteen 2018! Löysin juuri kirjoituksen jota en ikinä julkaissut. Kyseessä Zegama-Aizkorrin kisakuvausmatka. Tässä teksti ja kuvat seitsemän vuoden takaa:Lue lisää
Pitkästä aikaa uudet laskettelulasit! Skimbailut minulla olivat muutaman vuoden tauolla, mutta viime ja tänä talvena tein paluun rinteisiin. Vanhoista laseistaniLue lisää
Eipä ole yllätys, että meidän perhe vietti jälleen talvilomaa Ylläksellä. Mietittiin tällä kertaa muitakin vaihtoehtoja, mutta minä jääräpäänä vänkäsin, ettäLue lisää
Olisi taas se aika vuodesta kun joulupukki on tulossa kylään. Mitäs tältä kaverilta voisi toivoa henkilö, joka liikkuu luonnossa juosten,Lue lisää
Tällä kertaa tarkastelussa vähän erilaiset aurinkolasit. Vallon Surf Aviators aurinkolasit ovat olleet päässäni tänä kesänä jokaikisellä kalastusreissulla. Kyseessä ovat polarisoiduillaLue lisää
Jaahas muutaman vuoden tauon jälkeen näin edessäni kisanumeron jossa luki Teemu Oksanen. Niin se aika vaan vierähtää. Viime vuonna eiLue lisää
Pärjääkö pienemmällä pyörätietokoneella vai pitääkö olla se kaikista isoin? Olen nyt vuoden verran käyttänyt Garmin Edge 840 Solar pyörätietokonetta. KyseessäLue lisää
Olen jo jonkin aikaa netissä törmännyt Vallonin tuotteisiin, mainoksiin ja Instagram postauksiin. Itseasiassa ensimmäisen kerran taisin nähdä Vallonin aurinkolaseja ChamonixinLue lisää









